Tőkéstárs vagy üzleti ajánlat után kutatsz az interneten? Nem vagy egyedül, naponta több tucat hozzád hasonló vállalkozó próbál (partnert) társat találni és naponta számtalan befektető próbálja a pénzét, üzletét, ötletét biztonságos projektekben elhelyezni, hogy üzleti tervét (terveit) megvalósítsa.
Versenytársaid vannak a piacon, a helyzet azonban korántsem
reménytelen, hiszen rengeteg a rosszul megfogalmazott, pár soros és semmitmondó
hirdetés. Te azonban versenyelőnyre tehetsz szert abban az esetben, ha pontosan
megfogalmazott hirdetést töltesz fel, amely különbözik a többitől. Ha jól írod
meg és helyezed el a hirdetésed, akkor a sok hirdető közül Te leszel az, akinek
hirdetésére jelentkeznek, így sokkal nagyobb esélyed lesz arra, hogy a hirdetésed
megvalósuljon.
1.
Keresd
meg azokat az oldalakat, ahol tőkéstársat és
egyéb üzleti lehetőségeket lehet keresni! Készíts egy listát és regisztrálj
be!
2.
Amikor leírod, gondolkodj a jövőbeni üzlettársad agyával. Nem a te projekted, a te céged vagy a te
személyed nagyszerűségének a
taglalása a lényeg, hanem az, hogy az ajánlatod miért jó a befektetőnek, vagy
leendő partnerednek. Milyen előnye származik belőle, ha tőkével száll be az
üzletedbe, partnere lesz a te vállalkozásodnak, vagy megveszi a te általad
felkínált anyagi, vagy szellemi terméket?
3.
A cím
célja, hogy a figyelmet felkeltse és a hirdetés felé orientálja a felhasználót. Utaljon
a tartalomra: mihez is keresel üzlettársat vagy üzleti partnert. Kerüld el az
olyan címet, ami nem szól semmiről: “Üzlettársat vagy befektetőt keresek
projektem megvalósításához”! Érdemes lehet kérdés vagy felszólítás formájában
(cselekvésre felhívás) megfogalmazni.
4.
Egyértelműen,
tömören kell fogalmazni. Az adatok és a tények fontosak, azonban azok
jellemzése nem. A hirdetésedben tilos
áradozni arról, hogy a terved a legjobb, csodálatos, egyedülálló. A szövegedben
kizárólag az adott üzleti ajánlatodról,
befektetési lehetőségeidről közölj információkat, hiszen a honlapon
böngészők egyértelmű információkat várnak Tőled.
5.
A
hirdetésed legyen hiteles! Kerüld el azokat a hibákat, hogy például “kevés
befektetéssel nagy bevétel…”, vagy “azonnali megtérülés…”, stb.
6.
Kerüld el
a helyesírási hibákat!
7.
Csatolj
fényképet! Mindig azokat választják ki, ahol színes és jó minőségű képek
vannak. Még jobb, ha a projektedhez vannak tervrajzok, látványtervek.
8.
Hirdetésed megvalósulásához nagyban hozzájárulna
az is, hogyha ötletedről, üzleti terveidről dokumentumot töltenél fel a
hirdetés feladásakor. Például, ha egy bankhoz fordulsz finanszírozásért, akkor
sokkal nagyobb esélyed van, ha megalapozott üzleti dokumentációval vagy üzleti
tervvel rendelkezel.
9.
Ha hirdetést adtál fel, legyél elérhető!
Címkék:
Szólj hozzá elsőként!