kedd, július 07, 2015

Tőkéstárs vagy üzleti ajánlat után kutatsz az interneten? Nem vagy egyedül, naponta több tucat hozzád hasonló vállalkozó próbál (partnert) társat találni és naponta számtalan befektető próbálja a pénzét, üzletét, ötletét biztonságos projektekben elhelyezni, hogy üzleti tervét (terveit) megvalósítsa.

Versenytársaid vannak a piacon, a helyzet azonban korántsem reménytelen, hiszen rengeteg a rosszul megfogalmazott, pár soros és semmitmondó hirdetés. Te azonban versenyelőnyre tehetsz szert abban az esetben, ha pontosan megfogalmazott hirdetést töltesz fel, amely különbözik a többitől. Ha jól írod meg és helyezed el a hirdetésed, akkor a sok hirdető közül Te leszel az, akinek hirdetésére jelentkeznek, így sokkal nagyobb esélyed lesz arra, hogy a hirdetésed megvalósuljon.

1.       Keresd meg azokat az oldalakat, ahol tőkéstársat és egyéb üzleti lehetőségeket lehet keresni! Készíts egy listát és regisztrálj be!  

2.      
Amikor leírod, gondolkodj a jövőbeni üzlettársad agyával.  Nem a te projekted, a te céged vagy a te személyed nagyszerűségének a taglalása a lényeg, hanem az, hogy az ajánlatod miért jó a befektetőnek, vagy leendő partnerednek. Milyen előnye származik belőle, ha tőkével száll be az üzletedbe, partnere lesz a te vállalkozásodnak, vagy megveszi a te általad felkínált anyagi, vagy szellemi terméket?
 

3.      
A cím célja, hogy a figyelmet felkeltse és a hirdetés felé orientálja a felhasználót. Utaljon a tartalomra: mihez is keresel üzlettársat vagy üzleti partnert. Kerüld el az olyan címet, ami nem szól semmiről: “Üzlettársat vagy befektetőt keresek projektem megvalósításához”! Érdemes lehet kérdés vagy felszólítás formájában (cselekvésre felhívás) megfogalmazni.
 

4.      
Egyértelműen, tömören kell fogalmazni. Az adatok és a tények fontosak, azonban azok jellemzése nem.  A hirdetésedben tilos áradozni arról, hogy a terved a legjobb, csodálatos, egyedülálló. A szövegedben kizárólag az adott üzleti ajánlatodról, befektetési lehetőségeidről közölj információkat, hiszen a honlapon böngészők egyértelmű információkat várnak Tőled.
 

5.       A hirdetésed legyen hiteles! Kerüld el azokat a hibákat, hogy például “kevés befektetéssel nagy bevétel…”, vagy “azonnali megtérülés…”, stb.  

6.      
Kerüld el a helyesírási hibákat!
 

7.      
Csatolj fényképet! Mindig azokat választják ki, ahol színes és jó minőségű képek vannak. Még jobb, ha a projektedhez vannak tervrajzok, látványtervek.
 

8.       Hirdetésed megvalósulásához nagyban hozzájárulna az is, hogyha ötletedről, üzleti terveidről dokumentumot töltenél fel a hirdetés feladásakor. Például, ha egy bankhoz fordulsz finanszírozásért, akkor sokkal nagyobb esélyed van, ha megalapozott üzleti dokumentációval vagy üzleti tervvel rendelkezel.

9.       Ha hirdetést adtál fel, legyél elérhető!  



Címkék:

Szólj hozzá elsőként!
Ha tetszett Önnek az olvasmány, bátran ossza meg!
comments powered by Disqus
Mégsem keresek Keressen rá bármire!